• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • 03 TEKNIK INFORMATIKA
    • Kecerdasan Buatan
    • Search
    •   DSpace Home
    • 03 TEKNIK INFORMATIKA
    • Kecerdasan Buatan
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    PENERAPAN ALGORITMA MINIMAX DAN ALPHA-BETA PRUNING PADA PERMAINAN CONNECT FOUR BERBASIS ANDROID 

    GUNAWAN, LEONARDO (STMIK ATMA LUHUR, 2019)
    Dewasa ini, teknologi telah berkembang sangat pesat, salah satunya pada permainan yang tidak lagi dimainkan secara tradisional. Connect Four adalah sebuah permainan strategi yang dimainkan oleh dua orang pemain dengan ...

    ISB ATMALUHUR PANGKALPINANG copyright © 2018-2020  Atma Luhur
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    Login

    Discover

    Author
    GUNAWAN, LEONARDO (1)
    SubjectPENERAPAN ALGORITMA MINIMAX DAN ALPHA-BETA PRUNING (1)PERMAINAN CONNECT FOUR (1)... View MoreDate Issued2019 (1)Has File(s)Yes (1)

    ISB ATMALUHUR PANGKALPINANG copyright © 2018-2020  Atma Luhur
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV